Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De boeken Werken aan verantwoordelijk gedrag bieden scholen en leraren het gereedschap om middels structuur, procedures, het opbouwen van relaties, acties en reacties het proces van verantwoordelijkheid nemen te kunnen realiseren. Beide boeken vormen een compleet herziene versie van de publicatie WinWin. Deze methode helpt om op een positieve manier om te gaan met storend gedrag en ondersteunt leerlingen om zich verantwoordelijk te gedragen. Boek 1 'structuur en relatie' biedt de individuele leraar en de schoolleiding een denkkader en gereedschap om de basis te leggen voor het in de praktijk brengen van WinWin-acties. Boek 2 'actie en reactie' biedt de leerkracht gereedschap om zijn/haar vaardigheid te vergroten in het aanpakken van storend gedrag in de groep. Deel 2 kan gezien worden als een bronnenboek van een WinWin-leraar, waarin hij op zoek gaat naar wat nodig is in een bepaalde situatie. Het boek is opgebouwd uit de volgende vier delen: preventieve acties, directe acties, vervolgacties en kinderen met specifieke gedragingen.
klassenmanagement --- gezag --- 467 --- Gedragsproblemen(Kinderen met gedragsproblemen, Gedragsstoornissen) --- Agressie --- Tucht (Discipline, Gezag, Orde, Ordeproblemen) --- Motivatie (Studiemotivatie) --- Klasmanagement --- Onderwijsstijlen --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- PXL-Education 2016 --- leerlingenbegeleiding --- gedragsproblemen --- Tucht --- Verantwoordelijkheid --- Gedragsproblemen --- Relatie leraar - leerling --- ADHD --- ODD --- Autisme --- Faalangst --- Gedragsprobleem --- Didactics --- Secondary education --- Autismespectrumstoornis --- Probleemgedrag --- Onderwijs --- Klassenmanagement
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|